close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

עורך דין הסכם ממון – לעשות את זה נכון, במחיר הוגן ופריסה ארצית

מערכת שורשכב סיוון, תשפ14/06/2020

מהו הסכם ממון? מהן השלכותיו של הסכם ממון על עתידם הכלכלי של בני זוג? מדוע חשוב לערוך הסכם ממון דרך עורך דין?

תגיות:
צילום: pixabay
הסכם ממון הוא הסכם הנערך לפני או במהלך הנישואין. במסגרת הסכם ממון, מוסדרים ענייני הרכוש של בני הזוג. זוג נשוי שלא ערך הסכם ממון, יחלק בעת הגירושין את הרכוש שנצבר במהלך הנישואין בחלקים שווים ולכן, אם ברצונם של בני הזוג לקבוע הסדר שונה, עליו לקבוע הסכם ממון המבהיר את הדרך בה יחולק רכושם בעת גירושין. כך, ימנעו הליכים משפטיים ארוכים ומייגעים בעת גירושין. במסגרת הסכם ממון יכול צד אחד המביא לקשר רכוש כגון דירה או נכסים אחרים להבטיח כי נכסים אלו יישארו ברשותו גם לאחר הגירושין. הסכם ממון הוא למעשה חוזה משפטי הנחתם בין בני הזוג שמטרתו להסדיר את הפן הכספי
צילום: pixabay
ביחסי בני הזוג במטרה להבטיח כי זכויותיהם של שני בני הזוג יישמרו ואף אחד מהם לא יצא מופסד כלכלית מכך. אתר "צוואות עדים" מציעה שירות של עריכת הסכם ממון בפריסה ארצית ובמחיר הגון.

כל היתרונות של עריכת הסכם ממון
הסכם ממון מעניק שקט נפשי בחיי הזוגיות וממקד אותם ביחסים הבין אישיים והרגשיים במערכת היחסים. בין היתרונות הבולטים שבעריכת הסכם ממון ע"י עורך דין :
- צעד של הבעת אמון ומחווה רגשית בין בני הזוג – הצהרה רשמית כי מערכת היחסים מבוססת על אהבה, אהדה ורגש וללא כל אינטרס אחר.
- הבטחת העתיד הכלכלי של כל אחד מבני הזוג במקרה של פרידה – הסכם ממון מסדיר את מערכת היחסים הכלכלית מראש וכך למעשה מונע מאבקים משפטיים וסכסוכים מיותרים.
- חיסכון של זמן בהליך הגירושין ומאבקים- במקום לבזבז זמן יקר וכסף רב במאבקים אצל עורכי דין ניתן להגיע להסכם גישור מהיר ובכך לחסוך כאבי לב ומריבות מיותרות שכן הסכם הממון מעגן בתוכו את מערכת היחסים הכלכלית לאחר הפרידה.
- הגנה על ירושות עתידיות – ניתן לעגן בהסכם ממון כי כל ירושה עתידית אותו קיבל כל צד תהיה שייכת אך ורק אליו.
- הרגעת הורי בני הזוג – במקרים בהם אחד מהורי בני הזוג נותן מתנה כגון דירה או כל רכוש ומעוניין להגן על הזכויות לנכס זה במקרה של פרידה שיישאר בחזקת בנו או בתו.
- הגנה על הזכויות הכלכליות של הילדים במקרה של נישואים שניים- במידה והחלטתם לפתוח פרק ב' בחיים (נישואים שניים) עריכת הסכם ממון מעגנת ושומרת על רכושכם ומאפשרת לכם לחלק לילדיכם מנישואים ראשונים את רכושכם על פי ראות עיניכם ללא שייפגעו במקרה של פרידה. במקרים אלו מומלץ לערוך גם צוואה למקרה שחס וחלילה יקרה לכם אסון בלתי צפוי, חלוקת הרכוש לילדיכם לא תיפגע.

עריכת הסכם דרך אתר "צוואות עדים"
אתר "צוואות עדים " מתמחה בעריכת הסכמי ממון. יש לנו ניסיון של 17 שנים בתחום עריכת הסכמי ממון מכל סוג ביניהם: הסכם ממון לפני נישואים, הסכם ממון אחרי נישואים, הסכם ממון בין ידועים בציבור, הסכם ממון נוטריוני, הסכם חיים משותפים והסכם ממון באנגלית. אנו מספקים שירות בפריסה ארצית עם עורך דין מומחה בתחום הסכמי הממון שידריך אתכם ויענה לכל שאלותיכם במטרה להבטיח הבנה והסכמה הדדית. השירות ניתן בכל רחבי הארץ ובכך מאפשר לכל זוג לקבל יחס אישי, הדרכה והסבר באווירה נעימה.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה